quinta-feira, 6 de dezembro de 2012

Back to School!

Decidi voltar a estudar , sinceramente nunca o fiz por obrigação mas por auto satisfação , mas muitas prematuras responsabilidades não me permitiram fazer as coisas na idade certa , mas como nunca é tarde para começar , aqui vou eu  . As disciplinas que estou a fazer para poder acabar o  12º ano são Matemática  B e Desenho . Como já algum tempo que não desenhava ( Muita falta de tempo) lembrei me de criar um quadro no Pinterest com o meu tipo favorito de desenhos Sketches e Illustrations , para me inspirar a voltar agarrar num lápis. I decided to go back to school, honestly I never did for obligation but for self satisfaction, but many premature responsibilities have not allowed me to do things the right age, but as it is never too late to start, here I go. The subjects I'm doing to be able to finish Year 12 Maths B and are Drawing. Have not design for some time so (Much lack of time)I remembered to create a Board in Pinterest with my favorite type of Sketches and drawings Illustrations, for inspiration to go back to grab a pencil.


Sem comentários:

Enviar um comentário

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...